Mar an t-aon tsraith dhrámaíochta theilifíse in Éirinn, atá trí mheán na Gaeilge agus a bhfuil rian na tuaithe uirthi, tá sé tábhachtach do Ros na Rún agus do TG4 a bheith in ann caidreamh a dhéanamh go dátheangach agus soláthraíonn D’Arcy Marketing & PR sraith iomlán de sheirbhísí cumarsáide & Caidrimh Phoiblí trí Ghaeilge.
Is iad na Meáin Ghaeilge na príomhbhealaí chuig croílár ár lucht féachana agus tá naisc leathana ag D’Arcy Marketing & PR san earnáil sin.
Soláthraíonn siad clúdach den scoth freisin sna meáin náisiúnta Bhéarla a thugann luach ollmhór dár lucht féachana agus, ag an am céanna, ag próifíliú carachtair Ros na Rún agus a gcuid scéalta go réigiúnach trí na meáin dhigiteacha, chlóite agus chraolta. Ina theannta sin, tugann a gcuid nasc gnó leathan luach do bhranda Ros na Rún le haghaidh deiseanna faoi thionchar tomhaltóirí.
As Ireland’s only rural and Irish Language based TV drama series, it’s important for Ros na Rún and TG4 to be able to engage bilingually and D’Arcy Marketing & PR delivers a full suite of communications & PR services as Gaeilge. The Irish Language Media are the primary channels to our core audience and D’Arcy Marketing & PR have extensive connections there. They also deliver excellent coverage in the national, English language media which brings huge value to our audience whilst also profiling Ros na Rún characters and their stories regionally via digital, print and broadcast media. In addition, their extensive business connections also brings value to the Ros na Rún brand for consumer driven media opportunities.